Mała Biała Testuje: Smaczki Acana freeze-dried Duck&Pear

Hejka! Dzisiaj udałam się na przejażdżkę rowerem do sklepu zoologicznego, bo Potworkowi kończyła się już drobna karma. Przeglądając produkty, natrafiłam na 4 różne torebki acanowych przysmaków. Bardzo się ucieszyłam, bo dotychczas kupowałam je tylko przez internet. Lola testowała już niebieskie opakowanie na bazie kurczaka i indyka i bardzo jej posmakowały. W paczce pozostało tylko wspomnienie po cudownych przekąseczkach w postaci drobnego proszku, więc skusiłam się na zakupienie nowego smaku - KACZKI, bo Pold przecież UWIELBIA kaczkę!



Daaaaaajjjjjj, plosę Cię!


Acana po raz kolejny zaskoczyła mnie prześlicznym opakowaniem, w takich kolorach, które lubię - beż, złoty, kremowy - i, jak się okazało, świetnym składem przysmaków. Z opakowania możemy wyczytać, że smaki są monobiałkowe, do ich wyprodukowania został użyty tylko jeden rodzaj mięsa (ważne info dla alergików). Mięso kaczki pochodzi z Ontario, a gruszki odmiany Bartlett pochodzą z Okanagan. Smaczki są dehydratyzowane, co znaczy, że mięso zostało poddane procesowi odwodnienia i dodatkowo przygotowane ze regionalnych i świeżych składników. Super, prawda? 



Analiza składu

Popatrzmy na skład smaczków. Moim zdaniem prezentuje się naprawdę przyzwoicie:




Świeże mięso kaczki  - kaczka jest bogata w żelazo, które pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu krwionośnego psa, to także źródło łatwo przyswajalnego białka i witamin: PP, B1, B2, B6, A, E i soli mineralnych
Świeża wątroba kaczki - doskonałe źródło żelaza, potasu i cynku oraz witamin A, D, E, K.
Świeże gruszki bartlett - źródło potasu i witamin A, K, E, C oraz ryboflawiny i witaminy B6
Korzeń cykorii - łagodzi dolegliwości żołądkowe, wzdęcia, czy spowolnione trawienie, poprawia apetyt
Ostropest plamisty - regeneruje wątrobę i ochrania ją,  działa przeciwzapalnie i odtruwająco
Korzeń łopianu - ma działanie bakteriobójcze, żółciopędne, przeciwzapalne, przeciwgrzybicze
Kwiat lawendy - ma działanie uspokajające, łagodzi stres, rozluźnia spięte mięśnie
Korzeń prawoślazu lekarskiego - leczy stany zapalne skóry i wspomaga funkcjonowanie układu pokarmowego

Same dobre rzeczy!

Wygląd i zapach smaczków

Bardzo podoba mi się zapięcie strunowe, dzięki któremu smaczki nie tracą zapachu ani świeżości. Aromat jest delikatny i naturalny. Otwieranie jest naprawdę bardzo proste - wystarczy pociągnąć za sznureczek, a on przetnie folię i "udostępni" nam smakołyki:) Ciasteczka mają kształt małych prostokątnych bryłek, lekko twardych i nie kruszących się. Świetnie sprawdzają się do nauki sztuczek czy zabawy. Mają brązowo - pomarańczowy kolor. Zapach od razu zainteresował moją testerkę:)



Reakcja Loli

Lola bardzo chętnie zajadała smaczki, raz nawet skubnęła mi jednego z nich z ręki i uciekła, żeby jej nikt nie zabrał:D Wydaje mi się, ze smakowały jej bardziej niż tamte poprzednie. Sami popatrzcie!;) Wybaczcie dźwięki w tle...uroki działki:D





 Niuch niuch:)


Strażniczka Smaczków:)


Mamy nadzieję, że podobała Wam się ta recenzja! Do zobaczenia w kolejnym poście:) Ania i Lola

Komentarze

  1. Czy Wasze pieski testowały już któreś z przysmaków Acana? Smakowały im? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty