Przepis na zdrowe, niskotłuszczowe ciasteczka dla psa!

Cześć! Dawno nie dodawałam żadnego post'a typu zrób to sam. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na light ciasteczka z indyka i ziół dla psiaków - idealne dla psiaków z delikatnym układem pokarmowym i zwierzaków z nadwagą. Czasem dodaję je też do karmy jako smaczny dodatek:) Są bardzo proste w przygotowaniu, niedrogie i nie brudzą rąk, a do tego (nie próbowałam!, wnioskuję na podstawie zachowania Lolci) przepyszne i zdrowe!

Wybaczcie, słabe światło:) 


Składniki:

  • ok. 3 łyżki mielonej piersi z indyka (użyłam takiej z 2% tłuszczu)
  • łyżka posiekanych świeżych ziół (użyłam bazylii oraz rozmarynu, ale można dać tymianek, oregano, miętę, natkę pietruszki, koperek)
Proste, prawda? :)


Przygotowanie:


1. Rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni C.




2. Mięso mieszamy (widelcem/łyżką/ręką) z ziołami.




3. Masę przekładamy na papier do pieczenia i "rozciągamy" widelcem na cienki placuszek. Następnie nożykiem do pizzy nacinamy placuszek tak jak na zdjęciu.

Te brązowe kółka to ślady po ciasteczkach "człowiekowych"
:)


4. Wstawiamy blaszkę do piekarnika i pieczemy 20 minut.




5. Po 20 minutach wyjmujemy i osuszamy papierowym ręcznikiem z nadmiaru płynu. Przewracamy na drugą stronę. Czekamy chwilę, aż odparuje, a następnie znowu odwracamy spieczoną stroną do góry i pieczemy jeszcze 5-6 minut. Później wyjmujemy z piekarnika, ostudzamy, rozdrabniamy i bawimy się z pieskiem!

Jedzonko to moja pasja. Moje hobby. Mój sposób na nudę.
Dajmietonatychmiast, Pańcia. 


Czy pieczecie swoim podopiecznym domowe smaczki? Podzielcie się w komentarzach - to dla mnie niezwykła motywacja!:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty