Co nowego? Duże psie zakupy!

Cześć! Dzisiaj pojechałam z rodzicami do Gdańska na zakupy. Miałam do załatwienia bardzo ważne psie sprawy, czyli jedzonko i kosmetyki dla Loli. Pokażę Wam, co Mama i ja kupiłyśmy.

Przysmaki:

Planet Pet Society Duck Strip, czyli ukochane smaczki Lolci. Co ciekawe, na opakowaniu znalazłam nalepkę z napisem New Texture - dawniej przysmaki miały bardziej miękką teksturę, która bardzo odpowiadała mojemu psiakowi. Mam nadzieję, że te również jej zasmakują.




Planet Pet Society Tuna Bites - małe roladki z mięsa tuńczyka i dorsza. Lol już kiedyś ich próbował i bardzo mu smakowały, ale było to dość dawno, więc kupiłyśmy jedną paczkę na spróbowanie:)



Planet Pet Society Beef Stick, czyli cienki kabanosik z mięsa wołowego i podrobów, Lola próbowała już wszystkich smaków: wołowiny, kurczaka oraz jagnięciny i trudno mi określić, który smak jej najbardziej podszedł do gustu, bo wszystkie znikały w ekspresowym tempie:)



Brit Let's Bite! Chicken Loops, czyli kółeczka z mięsa kurczaka. Lola bardzo lubi suszone mięso, a to ma bardzo dobry skład.




Maced Patyczek z piersią kurczaka - duży gryzak ze skórki wołowej i mięska z kurczaka. Ulubione gryzki Loli.


Empire Splenindo Drobiowe Frykasy. Te przysmaki mój piesek będzie jadł po raz pierwszy, jeszcze ich nie otworzyłam. Spójrzcie, jak pięknie są zapakowane! Dostałyśmy je gratis przy zakupie 340 gramów karmy tej firmy.


Karma sucha:

Empire Adult Daily Diet Dziczyzna, kurczak, jagnięcina i wątróbka. Tę karmę otworzyłam już dzisiaj i powiem Wam, że Lolka pałaszowała ją z ogromną przyjemnością! Jestem z niej bardzo dumna, bo rzadko je coś, co nie jest suszonym mięsem tak ładnie!



Brit  Care MINI Grain Free Light&Sterilised Królik i Łosoś to karma dla piesków z nadwagą i sterylizowanych. Lolciak nie ma nadwagi, ale jest wysterylizowana, więc pomyślałam, że ta karma będzie odpowiednia. O karmach z tej linii pisałam w tym poście: Karmy, które lubi mój maltańczyk. Ma malutkie granulki.


Mokra karma:

Almo Nature saszetki Kurczak&Tuńczyk oraz Kurczak&Dynia - czysta pierś z kurczaka z pysznymi dodatkami. Dynię Lola już zna i lubi, ale tuńczyka jeszcze nie próbowała.



Almo Nature Alternative Grilled Chicken oraz Grilled Turkey - malutkie kawałeczki mięska w bulionie z ryżem. Świetny skład i pyszny smak!



Gryzaki:

 Bravo Gryzak o smaku pizzy. Tak, wiem, że psy nie powinny jeść zbyt dużo aromatyzowanych smakołyków, ale jest to TYLKO DODATEK do diety, więc uważam, że jeżeli Lola pogryzie taki gryzak raz na dłuższy czas, to na pewno nic się jej nie stanie.



Chilaboo Chewing Bar Boost to twardy batonik ze skóry wołowej, żurawiny i rokitnika, w 100 procentach naturalny i łatwostrawny, a przy tym ręcznie robiony!


Niebawem recenzje!
                                        Ania i Lolcia




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty